04-14-2013, 10:44 AM
Öhöm öhöm öhöm öncelikle forumun eski emektarlarından biri olduğumu belirtmek isterim sayın yeni üyeler

Aşırı derecede garip bir insanım , ruh halim çok çabuk değişir örneğin çok mutluyken 5 dakika sonra sinir bozucu derecede öfkeli olabilirm

Yabancı dizilerden hoşlanırım özellikle taş çocuklar varsa

Aşırınında aşırısı bir Zeynep Çamcı hayranıyım
O benim karaboncuğum yaşama sebebim birtanem

Neyse duydumki bizim eskiler toplanıyormuş bensiz olmaz dedim zıplayıverdim buraya
Umarım forum eski haline döner babayıııın









(Şimdi farkediyorum ne garip fantezilerimiz varmış lan bizim)