Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Site Halkı !
#1
[/b]
Kızaaam hem siteyi açıyorsunuz hemde gelmiyorsunuz lan ' !
Günlerdir girip bakıyorum kimseler yok he ! Big Grin
Nerdesiniz oğlum hem sabah hem akşam giriyorum kimse yok üstelik msn de de yoksunuz gelin artık lan özlendiniz Heart
Bunu yazmasam çatlardım ama !' Shy
[b]
Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın.
A&E♥
Ara
#2
Evet ya özlendiniz gelin artık (:
Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın.
#3
Size diyorum size Big Grin
Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın.
A&E♥
Ara
#4
Evet ya. TongueTongue
Ara
#5
Hee sen hiç konuşma ekin hanım kaç gündür Ö.M larıma cevap bekliyorum ama nerdeee Big Grin
Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın.
A&E♥
Ara
#6
Lan buralardayım ben. Online'yim. Ama Ö.M göndermeye üşeniyom anlatabildim mi? Haha
Ara
#7
Sorun ne ? Kop
tumblr_mkfdo04TZk1ri83dbo1_250.gif
Ara
#8
Bilmem. Big Grin Kimsenin online olmaması sanırım. Big Grin
Ara
#9
Tamam lan arada giremiyoruz işte herkesin işi var belliki napalım Big Grin
Her girmediğimizde konumu açıcaksınız kardeşim öm atın Kop
Herkes burda sayılır artık yani inşallah sorun yok Big Grin
Konu Kilit
Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın.
L
Ara




Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi