Konuyu Oyla:
  • Toplam: 1 Oy - Ortalama: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
''Evcilik Oyunu''
#1
di-U0RP.jpg

Ece Tekinoğlu : Zeki ,güzel,çekici,kıskanç ve aşırı duygusal biridir .Yasemin onun tek gerçek dostudur .

di-MN7B.jpg

Oğuz Hakman : Zeki,yakışıklı,çekici,havalı,kıskanç ve duygusal biridir .

di-TESD.jpg

Yasemin : Zeki,güzel,çekici,deli dolu,kıskanç ve duygusal biridir .
Ece'nin tek gerçek dostudur .

di-CQIX.jpg

Cem : Zeki,yakışıklı,çekici,romantik,kıskanç ve biraz çapkın biridir .
Oğuz'un en yakın arkadaşıdır .

Biz oyunlar oynarken hayat bize oyun oynar !.. Sıradan bir evcilik oyununun hayatlarını bu denli değiştiriceğine hangisi inanabilirdi ki ...
Aşk,romantizm,ihtiras,entrika,hüzün ve kimi zamanda eğlenceli hikayeleriyle çok yakında sizlerle !
Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın.
L
Ara
Cevapla
#2
Ohaaaaaaaaa
Özge'mdennnnn yepyeni bir senaryoooo Big Grin
Allahım çok heyecanlıyım Big Grin
Kadrooo süpperrrrrrrr Big Grin
İlk bölümü istiyom ben
Bananeeeeeeee Big Grin


Ecem'im hediyesi Heart
4nzzy.jpg

4q6v7.png
Ara
Cevapla
#3
Kadro süper Big Grin
Eee ilk bölüm.. Big Grin


adamın dibisin.
hammm <3
Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın.
Nutella - Ceyda'm <3
Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın.
Ara
Cevapla
#4
Teşekkürler canlar Big Grin
Ama ilk bölüm için baya yorum isterim :p
Ayrıca bölümler o kadar çabuk gelmicek onuda belirtiyim Big Grin
Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın.
L
Ara
Cevapla
#5
Oha Özgee hayırlı olsun Big Grin
Güzel bir senaryoya benziyor.
Takip etmeye çalışacağım.
Ellerine sağlık,ilk bölümü bekliyorum Big Grin
Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın.
Cevapla
#6
Ben bu senaryoyu bi yerden çıkarıcam dermişim :p
Vay bee Aşkı Memnu ile Aşk Oyunu karışımı olmuş.
Kadro mükemmel ötesi bayıldım.
Tanıtım süper olmuş.
Zaten bu senaryonun süper olmaması gibi bir durum söz konusu olamaz.
Çünkü bu senaryo benim yasak aşkımın.
Herkes de biliyor nasıl güzel senaryolar yazdığını.
Ben ilk bölümü büyüüüük bir heyecanla bekliyorum aşkım.
Geç gelmesi benim açımdan iyi olabilir W
Ve senaryon hayırlı boooool ve uzun yorumlu olsun diyorum.
Yazıcam dedin ama bu kadar hızlı olucağını düşünmemiştim bunu da belirtmek
istiyorum harbiden sürpriz oldu benim için.
Hemen yeni bölüm gelsin bakalım : D
Sen benim en kıymetlimsin.
En güzel vazgeçilmezimsin.
Sevmekle bitmeyenimsin.
Sen benim hakikatlimsin.En derin en içimdesin.
Çağataş(k) ask2


Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın.

Emir: Her şeyin başladığı yerdeyiz.
Feriha: Her şeyin başladığı yerdeyiz, Seni çok seviyorum.
EF 'SANE :ask:



Ara
Cevapla
#7
Bence resim koymasaymışın daha güzel olurmuş.
Çünkü o insanları hayal etmek çok güzel oluyor.
Neyse başla bakalım.
tumblr_mkfdo04TZk1ri83dbo1_250.gif
Ara
Cevapla
#8
Smurf. : Sağol canım Melek

νєηüѕ ஜ : Benden aldığını bana satma hiçbiryerden çıkramazsın canım :p
Biraz öyle oldu ama BihBeh ve Ekin&Sarp çiftleriyle pek ilgisi yok onu diyim farklı bir konu oyuncular aynı sadece Big Grin
Abartma kızım abartma Big Grin
Valla bende bilmiyordum bu kadar çabuk olucağını birden esti yazdım işte bakalım hayırlısı W
Teşekkürler aşkım L

ѕє¢яєт. : İşte bende onu pek sevmiyorum ya yan karakterlerde güzel oluyor ama başrollerde kişileri belirlemezsem resimle karıştırıyorum sonra kafam dağılıyor Pfff
Sağol canım :ask:

Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın.
L
Ara
Cevapla
#9
Oyun-u Memnu olmuş bu :d
Aşkı Memnu ve Aşk Oyunu birlikte.
Çok güzeeel.
Tabii Beren Saat varsa ben de varım.
Olmaz mıyım, çok güzele benziyor çokça merak ettim.
Enteresan olacak gibi.
Hayırlı olsun canım.
1. bölümü bekliyorum
Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın.
tablo gibi hatun
Ara
Cevapla
#10
Evet bana göre baya değişik bir konu yazarken çok eğleniyorum Big Grin
Sağol canım Angel

İlk bölüm sizlerle , İyi okumalar Melek

1.BÖLÜM


Bugün hayatımın en berbat günlerinden biri olmalı . Evet evet kesinlikle öyle
babam benim evlenmemi istiyor . Hemde ben daha hiçbirşeyin farkında olmadığım küçük bir bebek iken adına beşik kertmesi denen saçma sapan bir nedenle birbirlerine söz verip benim hayatıma giricek erkeği seçmişler bile ..
Bu olabilir miydi ... Hayır kimse benim hayatıma bu şekilde müdahele edemez bu kişi babam bile olsa ....

Mustafa : Ece kızım dinle bak bizim aileler arasında verilmiş bir sözümüz var ben bunu bozamam ...
Ece : Baba sen benden ne istediğinin farkında mısın ? Bu zamanda üstelik benim rızam bile olmadan verilen saçmasapan bir söz yüzünden hiç tanımadığım biriyle evlenmemi istiyorsunuz. Hem kimbilir böyle birşey isteyen adam da nasıl biri buna razı olmasından belli yani .
Mustafa : Kızım bak dinle beni .....
Ece : Hayır baba sen beni dinle bu zamana kadar ne istediysen yaptım sana hiç karşı gelmedim . Ama bu benim hayatım ve o adamla evlenicek kişi yine benim .
Ve şimdi evi terk ediyorum ve sen bu saçma sözünden dönmediğin sürecede dönmeyi düşünmüyorum .
Mustafa : Ece kzıım dur ...


Artık duramazdım bu mümkün değildi hiç tanımadığım biriyle kimse beni zorlama evlendiremezdi . Bu kişi babam bile olsa aşık olmadığım biriyle asla evlenemem !.....


Ece : Yasemin nerdesin çabuk gel nolur sana ihtiyacım var çok kötüyüm ...
Yasemin : Birtanem ne oldu ağlama tamam dur hemen geliyorum ....

Aradan ne kadar zaman geçti Ece onun bile farkında değildi . Sadece bir cafede oturmuş öylece denizi seyrediyordu . Bir saat sonra Yasemin yanına geldi ...

Yasemin : Canım kusura bakma trafik vardı biraz geç kaldım .

Ece Yasemin'in geç kaldığını bile farkedemicek kadar kötü durumdaydı .Hıçkıra hıçkıra
Yasemin'in boynuna sarılıvermişti . Yasemin ne olduğunu anlıyamamıştı ilk kez arkadaşını
böyle ağlarken görüyordu ...

Yasemin : Ne oldu canım korkutuyorsun beni ?
Ece : Yasemin babam beni çok küçükken biriyle beşik kertmesi yapmış yani söz vermiş .
Ve şimdi gelmiş bana tanımadığım biriyle hayatımı geçirmemi istiyor .
Kim olursa olsun bunu benden isteyemez Yasemin asla ...
Yasemin : Tamam canım sakin ol bende konuşurum gerekirse tabiki senin rızan olmadan böyle birşey istiyemez senden ...
Ece : Canım benim iyiki varsın sende olmasan tek başıma ne yapıcam şu hayatta annemi kaybettikden sonra en yakınım ,tek sırdaşım sen oldun ,iyiki varsın ...
Yasemin : Tabi ki olucam birtanem ne demek sen ne zaman istersen yanında olucam .
Hatta istemesen de olucam biliyorsun benden öyle kolay kolay kurtulamazsın .

Diyerek gülümser . Ece'de onun bu halini görünce yüzünde ufakta olsa bir tebessüm oluşur .
Daha sonra Yasemin'e bakarak şöyle der ;

Ece : Yasemin ben gidiyorum ...
Yasemin : Nereye ya hayır olmaz ne saçmalıyorsun .
Ece : Korkma kızım sadece küçük bir tatile ihtiyacım var işte anla beni nolur ....
Yasemin : Peki sonra ne yapmayı düşünüyorsun ?
Ece : İşte onu sakin kafayla düşünüp karar vericem artık o eve dönemem ...
Yasemin : Peki canım sen bilirsin ama beni habersiz bırakma sakın bozuşuruz ...
Ece : Tamam canım görüşürüz .
Yasemin : Görüşürüz ..

Ece Yasemin ile vedalaşıp oradan ayrılır .Bir uçak bileti alıp doğruca Antalya'ya doğru yola çıkar . Yakın çevresi tarafından tanınmamak için lüks bir otel yerine sıradan bir oteli tercih eder ...

Odasına yerleşir ve tam yemek için otelin yemek salonuna iniceği sırada odasının kapısı çalar .
Kapıya doğru yönelip açtığında ağzını bir el kapatır ve o anda tek gördüğü bir çift mavi göz olur ......


BÖLÜM SONU ....

Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın.
L
Ara
Cevapla




Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi