Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Diyaloglarınız
#1
Başınızdan gecen komik olayların diyaloglarını buraya yazabilirsiniz .
Ara
Cevapla
#2
Özgeyle benim aramda geçen bir diyalog Big Grin

Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın.
devamı;
Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın.

Özür dilerim özge. SAçma bişey oldu ama Big Grin
Ara
Cevapla
#3
Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan girlxe
Yok lan korkma şaka yaptım kızmadım ki Kop
Şaşırdım sadece o kadar birşey yoktu konuştuğumuz beklemiyordum yani Big Grin
Neyse güzel olmuş eline sağlık birtanem Love
Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın.
L
Ara
Cevapla
#4
Askım ya, yerim. Big Grin
Ara
Cevapla
#5
Bu da Yeşim bebişimle benim konuşmam. Cool

di-Q61S.jpg
Ara
Cevapla
#6
Ahahah komediydi yaaa Kop
Koyduğun için sağol tatlııım L
tumblr_mkfdo04TZk1ri83dbo1_250.gif
Ara
Cevapla
#7
Harbi komediymiş sizin konuşmalarınızı hep merak ediyom zaten arada paylaşın Kop
Süpersiniz L
Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın.
L
Ara
Cevapla
#8
Bu diyaloğu nerdeys ehepiniz hatırlıyosunuz öle aklıma geldi bi hatırlatim dedim.Cansu ve benim eski saçma bir diyaloğumuz.

2iawdxj.jpg

2ng8zur.jpg

2dv7prn.jpg

167j9r5.jpg

1jp3ch.jpg

Cansuuuuuu harbi sapıksın Kop
tumblr_mkfdo04TZk1ri83dbo1_250.gif
Ara
Cevapla
#9
Lan bu hangi cansu şok oldum yoksa rosa olan mı oha img-hysterical
Valla kendimden beklerdim de ondan beklemezdim he yada ben onla yeterince vakit geçirmemişim W
Süper ama diyaloglar koptum Kop
Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın.
L
Ara
Cevapla
#10
Lan senin bunu bilmen lazım kyfc'den hatta orda yorumunda var.
Rosa olan değil diğeri Big Grin
Bende baya kopmuştum Big Grin
tumblr_mkfdo04TZk1ri83dbo1_250.gif
Ara
Cevapla




Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi